H φωτογραφία δείχνει ένα σκίτσο από το περιοδικό «Επτά ΗΜΕΡΕΣ» της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – 13 Οκτωβρίου 1996. Το σκίτσο, έργο του Vasco, αποτυπώνει τη μορφή του Γιώργου Σεφέρη, με αρχαιοπρεπή εμφάνιση καθισμένο σε κίονα, να γράφει εμπνεόμενος από το περιβάλλον. Η όψη του ποιητή αναδεικνύει την βασική του ιδιότητα σε φάση διανόησης. Το σκίτσο είναι μία μορφή τέχνης με έντονο το αφαιρετικό στοιχείο. Το σκίτσο βρίσκει εφαρμογές στη διασκέδαση, στην ψυχαγωγία, στην επιστήμη, την αρχιτεκτονική, τη μόδα και τη βιομηχανία. Ο ακριβής τρόπος σκιτσαρίσματος εξαρτάται από τον σκοπό για τον οποίο προορίζεται το σκίτσο. Ο Σεφέρης υπήρξε ποιητής, δοκιμιογράφος, μεταφραστής και διπλωμάτης. Τιμήθηκε με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1963. Γραμματολογικά ανήκει στη «Γενιά του '30». Τα ποιήµατά του συνδυάζουν το ελληνικό πολιτιστικό παρελθόν και την ευρωπαϊκή πρωτοπορία του καιρού του. Τα δοκίµιά του είναι υποδείγματα γλωσσικής καθαρότητας και εκφραστικής σαφήνειας.