Στα Φυσικά η εικόνα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με μία αντίστοιχη που απεικονίζει ένα θερμοηλεκτρικό εργοστάσιο και να ζητηθεί από τους μαθητές να συγκρίνουν τις δύο πηγές ενέργειας και να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τις ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας. Έτσι, μπορούν να οδηγηθούν σε διαπιστώσεις ότι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας δεν εξαντλούνται, η εκμετάλλευσή τους δεν προκαλεί ρύπανση, η απόδοσή τους όμως είναι μικρή και γι’ αυτό θα πρέπει να αναδείξουν την αναγκαιότητα της οικονομίας στη χρήση της ενέργειας.
Στη Γεωγραφία παρουσιάζοντας την εικόνα με τους ανεμόμυλους στους μαθητές μπορεί να ζητηθεί να κάνουν προβλέψεις για την περιοχή στην οποία βρίσκονται έτσι δίνεται το ερέθισμα για να συσχετίσουν οι μαθητές, όσο τους επιτρέπει η ηλικία τους, τις κλιματικές συνθήκες µε τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Επίσης, σε διαθεματικό σχέδιο με θέμα: «Τουριστικός οδηγός του νησιού μας ή της περιοχής μας» οι μαθητές μπορούν να συγκεντρώσουν ιστορικά, πολιτισμικά, γεωμορφολογικά στοιχεία του τόπου που οι μαθητές επιλέγουν και να τα προτείνουν σε επισκέπτες.