Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ατόμων και απαντούν στο ερώτημα εάν αυτή η φωτογραφία είναι σύγχρονη ή παλιά. Στη συνέχεια εξηγούν σε ποια στοιχεία της εικόνας στήριξαν την απάντησή τους. Στη συνέχεια οι ίδιες ομάδες αναζητούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες από σύγχρονα εργοτάξια και καταγράφουν τις ομοιότητες και τις διαφορές με αυτή την εικόνα. Επίσης τους ζητείται να βρουν και να καταγράψουν τα μεγάλα έργα που έχουν γίνει τα τελευταία είκοσι χρόνια στην Ελλάδα, να τα συνδέσουν με φωτογραφίες από τα εργοτάξιά τους και να βρουν τις αλλαγές που προκάλεσαν στο περιβάλλον με τη βοήθεια του Google Earth. Στο τέλος, στην ολομέλεια της τάξης, οι ομάδες παρουσιάζουν τα ευρήματά τους και γίνεται συζήτηση για τις αλλαγές που έχουν γίνει στα σημερινά εργοτάξια, για τις πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες που προσφέρουν τα νέα μηχανήματα και για τις αλλαγές που αυτά προκαλούν στο περιβάλλον. Αυτή η συζήτηση έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές στην προστασία του περιβάλλοντος και να τονίσει ότι οι όποιες αλλαγές γίνονται στο περιβάλλον πρέπει να είναι πολύ μελετημένες, να έχουν στόχο την εξυπηρέτηση των ανθρώπων και να περιορίζουν όσο μπορούν την υποβάθμιση της ζωής τους.