Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία προβληματισμού για τους μαθητές, προκειμένου να διερευνήσουν τις αναπαραστάσεις της Νίκης στην αρχαία ελληνική γλυπτική και ζωγραφική. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας ή στο πλαίσιο ενός project ή ενός πολιτιστικού προγράμματος σχετικού με την αρχαία τέχνη οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν την απεικόνιση της Νίκης στο συγκεκριμένο ανάγλυφο αλλά και σε άλλα γλυπτά (όπως, η Νίκη της Σαμοθράκης που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου). Στη συνέχεια καλούνται, εργαζόμενοι σε ομάδες να αναζητήσουν πληροφορίες για τη σκοπιμότητα των φτερών στο σώμα της Νίκης. Αφού συνθέσουν τις πληροφορίες που θα βρουν, παρουσιάζουν τα ευρήματά τους στην ολομέλεια της τάξης, όπου γίνεται και η τελική σύνθεση των απόψεων των ομάδων, με τη συνδρομή του διδάσκοντος εκπαιδευτικού.