Στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού ή της υλοποίησης σχεδίου εργασίας στο Γυμνάσιο προβάλλεται το ΜΑ με τον βιντεοπροβολέα στην τάξη. Ο εκπαιδευτικός συζητά με τους μαθητές για την εικόνα και την αγιογράφησή της από τον αγιογράφο. Στη συνέχεια οι μαθητές, ομαδοσυνεργατικά, αναλαμβάνουν να μελετήσουν τις εικόνες του ναού της γειτονιάς τους και τη θέση τους μέσα στο ναό. Για παράδειγμα, μια ομάδα ασχολείται με τις εικόνες των προσκυνηταρίων, μια άλλη μελετά τις εικόνες του Ιερού βήματος, μια άλλη εξετάζει τις εικόνες του Τέμπλου κ.ο.κ. Αφού ολοκληρωθεί η εργασία όλων των ομάδων, τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια και, συνθετικά, παράγεται υλικό, φωτογραφίες και κείμενα, το οποίο αναρτάται στην ιστοσελίδα του Σχολείου και καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές για το θέμα των εικόνων και της θέσης τους στους ναούς. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί, με ανάλογο τρόπο, τόσο κατά τη διδασκαλία για τους αγιογράφους της μεταβυζαντινής αγιογραφίας και συγκεκριμένα της Κρητικής Σχολής, στο μάθημα των εικαστικών των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού, όσο και κατά τη διδασκαλία της εκκλησιαστικής τέχνης στα Θρησκευτικά του Γυμνασίου.