"Ο μπαμπας μου", πορτραιτο
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο εικαστικός, Χάρης Λάμπερτ γεννήθηκε το 1955, σπούδασε ζωγραφική στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και στην Ecole Nationale des Beaux Arts στο Παρίσι. Παράλληλα με τη ζωγραφική, και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ιαπωνία, συνεργάστηκε με εταιρείες και με την ιαπωνική τηλεόραση ως σκηνοθέτης. Είναι ένας από τους κύριους εκπροσώπους της Pop Art στην Ελλάδα. Το καλλιτεχνικό του έργο χωρίζεται σε τρεις φάσεις που είναι η new Pop art, η Spiritual Pop και η New Renaissance.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Στο παρόν μαθησιακό αντικείμενο ο εικαστικός Χάρης Λάμπερτ, ζωγράφισε ένα πορτραίτο, στο οποίο δίνει τον τίτλο, "ο μπαμπάς μου". Με αφορμή αυτή την εικόνα οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων του Δημοτικού, προτείνεται να παρατηρήσουν το έργο και να κάνουν μια συζήτηση με την καθοδήγηση του/της δασκάλου/ας που να αφορά τα πρόσωπα της οικογένειας τους. Επίσης, θα μπορούσαν να αναζητήσουν λογοτεχνικά κείμενα με παρόμοια θεματική και να τα συζητήσουν στην τάξη. Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο θα μπορούσε να ανατεθεί στους μαθητές να κάνουν οπτική ανάλυση του έργου, ως προς το χρώμα και το περιεχόμενο , να δουν και άλλα έργα καλλιτεχνών με παρόμοια θεματική, να τα συγκρίνουν μεταξύ τους, να σχεδιάσουν και να ζωγραφίσουν πρόσωπα από την οικογένειά τους ή και να τα φωτογραφίσουν. Οι μαθητές του Γυμνασίου στο μάθημα των Εικαστικών, θα μπορούσαν να διερευνήσουν το έργο του καλλιτέχνη, να βρουν πληροφορίες και να κατανοήσουν τα καλλιτεχνικά κινήματα από τα οποία έχει δεχτεί επιρροές. Στην Α' Λυκείου στο μάθημα επιλογής Καλλιτεχνική παιδεία, οι μαθητές θα μπορούσαν να γνωρίσουν και να κατανοήσουν το κίνημα της Pop Art. Επίσης, στο πλαίσιο των Βιωματικών Δράσεων και των Πολιτιστικών προγραμμάτων θα μπορούσε να γίνει εκτεταμένη αναφορά στη σύγχρονη Ελληνική τέχνη και να ανατεθούν στους μαθητές δραστηριότητες ως προς το συγκεκριμένο θέμα.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/2981
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών Issues of Visual ArtsΖητήματα Εικαστικών Τεχνών
Νεοελληνική Λογοτεχνία Modern Greek LiteratureΝεοελληνική Λογοτεχνία > Θέματα TopicsΘέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες Human - Human relations and valuesΆνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Λάμπερτ Χάρης, Lambert Harry
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
εκδότης/ες: Μουσείο Φρυσίρα
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ