Η αξιοποίησή του Μαθησιακού Αντικειμένου με δραστηριότητες διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης μπορεί να αποτελέσει το έναυσμα για τη γνωριμία με τα γενικά χαρακτηριστικά της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής (μακεδονική, ηπειρώτικη και κυκλαδίτικη), την επαφή με τις τάσεις του Μοντερνισμού και τη συζήτηση για τις προσπάθειες σύζευξης των παραπάνω τάσεων. Θα μπορούσε επίσης να γίνει αφορμή προβληματισμού για την σημασία της διαφύλαξης της ελληνικής λαϊκής παράδοσης και αρχιτεκτονικής. Επιπλέον, το σχέδιο (μαζί με άλλα) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη γνωριμία και την προοσέγγιση του έργου του Πικιώνη.