Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής για να αποκωδικοποιήσουν οι μαθητές τα μηνύματα του πίνακα αυτού καλλιεργώντας την κριτική τους σκέψη, να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο του μεγάλου ζωγράφου, να προσεγγίσουν την εικαστική δημιουργία ως κοινωνικό και πολιτισμικό φαινόμενο, να αναγνωρίσουν τη σημασία και λειτουργία της εικαστικής δημιουργίας στο σύγχρονο κόσμο και να καλλιεργήσουν την ευαισθησία και την κρίση τους για το περιβάλλον, την κοινωνία και τον πολιτισμό. Επίσης μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν δεξιότητες εμπλοκής σε δημιουργικές διαδικασίες μέσα από το σχεδιασμό, παραγωγή, τροποποίηση και μετασχηματισμό υλικών, αντικειμένων, έργων τέχνης/εικόνων, εστιάζοντας σε εμπειρίες, αισθήσεις, συναισθήματα, ιδέες και έννοιες και να προωθήσουν τις ιδέες τους στο χώρο του σχολείου και στην ευρύτερη κοινότητα, κάνοντας εκθέσεις των εικαστικών δημιουργημάτων τους.