Tα περισσότερα έργα του Andrea Pat είναι μάλλον κατάλληλα για διαπραγμάτευση με μαθητές του Γυμνασίου και μεγαλύτερους. Κι αυτό γιατί ο Pat επιλέγει να εμβαθύνει σε θέματα όπως: σεξουαλικότητα, γονιμότητα, φόβος, επιθυμία. Ως προς το διδακτικό αντικείμενο της Αισθητικής αγωγής, το ενδιαφέρον στρέφεται στο γεγονός πως το έργο αποτελεί δείγμα της τάσης του μαγικού ρεαλισμού (αποδοχή του μαγικού στοιχείου στον κόσμο της λογικής), αλλά και της νέας εικονιστικής ζωγραφικής - ρεύμα που αναδύθηκε το 1960 στο Μεξικό και την Ισπανία και αφορά στην αναβίωση του εξπρεσιονισμού με μια νέα μορφή. Εφόσον πρόκειται για έργο τέχνης, η δυνατότητα χρήσης του δεν μπορεί να προσδιοριστεί αυστηρά. Η αξιοποίησή του επαφίεται στην κρίση του κάθε εκπαιδευτικού και συνδέεται με την εκάστοτε συγκυρία, με τους μαθητές στους οποίους εκείνος απευθύνεται, αλλά και με τους σκοπούς της διδακτικής του παρέμβασης.