Οι μαθητές μπορούν μέσα από την ζωγραφιά αυτή που συνδέεται με την καθημερινότητά τους, να μιλήσουν για τις διατροφικές τους συνήθειες (τάση για καραμέλες, σοκολάτες, μπισκότα, κλπ), έτσι ώστε o εκπαιδευτικός να τα βοηθήσει να διαμορφώσουν διαφορετικές στάσεις και να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να κάνουν επιλογές και να προβαίνουν σε δράσεις που βελτιώνουν την υγεία, προάγουν την ευεξία και προλαβαίνουν τις ασθένειες και τα προβλήματα υγείας. Οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους ζωγραφιές που να απεικονίζουν υγιείς διατροφικές συνήθειες και να τις αναρτήσουν στην τάξη τους. Επίσης οι μαθητές μπορούν μέσα από ομαδικά παιχνίδια και παιχνίδια ρόλων σε θέματα σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες, χρησιμοποιώντας φανταστικούς διαλόγους και βιωματικές αναδιηγήσεις, να επιλέγουν το είδος του λόγου ή τύπο κειμένου που θα χρησιμοποιήσουν ανάλογα την περίσταση, να παράγουν προφορικά κείμενα, να εξοικειωθούν με την ποικιλία των σκοπών της ακρόασης, να αναγνωρίζουν τους διαφορετικούς λόγους που επηρεάζουν το λόγο κάθε ομιλητή και να προσαρμόζουν το λόγο τους ανάλογα με την περίσταση, να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και το ομαδικό αίσθημα.