Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας και ειδικότερα για τη ρητορική τέχνη και τους ρητορικούς λόγους. Οι μαθητές, με αφορμή τη μελέτη συγκεκριμένων χωρίων του βιβλίου, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές και εκπροσώπους της ρητορικής τέχνης κατά την αρχαιότητα, ώστε να μπορέσουν να αντιληφθούν την αξία και τη σημασία της στην κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα της αρχαίας Αθήνας, του 5ου π.Χ. αιώνα ιδιαίτερα. Επιπρπόσθετα, στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης, θα μπορούσε να ανατεθεί στους μαθητές να συγκεντρώσουν κείμενα τριών αντιπροσωπευτικών ρητόρων της αρχαιότητας (Λυσίας, Δημοσθένης, Ισοκράτης) και να πραγματοποιήσουν συγκρίσεις μεταξύ των κειμένων και των συγγραφέων τους. Παράλληλα, θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στους διδακτικούς στόχους και η διάκριση των τριών ειδών των Ρητορικών Λόγων ( Δικανικοί, Συμβουλευτικοί. Πανηγυρικοί) και η αφομοίωση των χαρακτηριστικών του κάθε είδους από τους μαθητές.