Μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, για την παραγωγή γραπτού ή προφορικού λόγου. Ο μαθητές, μπορούν να δουν τη φωτογραφία χωρίς τον τίτλο της, να την περιγράψουν, να υποθέσουν τι απεικονίζεται, να δώσουν έναν δικό τους τίτλο στην εικόνα, να δουν στη συνέχεια τον τίτλο που έδωσε ο καλλιτέχνης, να τον συγκρίνουν με τον δικό τους κλπ. Μπορούν ακόμα να συζητήσουν για το θέμα που εικονίζεται, να μιλήσουν για τη στάση του σώματος και τη μη λεκτική επικοινωνία, αν θα μπορούσε να σημαίνει κάτι άλλο κ.ο.κ. Τέλος, οι μαθητές μπορούν με αφορμή αυτήν την εικόνα και τον τίτλο της να γράψουν ένα σχετικό κείμενο.