Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Γλώσσας προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν το γλωσσικό ζήτημα που υπήρχε εκείνη την εποχή και στο οποίο αναφέρεται ο συγγραφέας του άρθρου, δηλαδή τη διαφορά του γραπτού λόγου και της καθομιλούμενης γλώσσας. Οι μαθητές μπορούν να χωριστούν σε δύο ομάδες να πάρουν θέση προς τη μία ή την άλλη πλευρά αναφορικά με τη γλώσσα, να αναπτύξουν τη συλλογιστική τους και τα επιχειρήματά τους γιατί θα πρέπει να επικρατήσει η δημοτική ή η καθαρεύουσα γλώσσα. Επίσης, να καταγράψουν τα επιχειρήματά τους και να δημιουργήσουν διαλόγους, τους οποίους μπορούν στη συνέχεια να τους δραματοποιήσουν παίρνοντας μέρος σε ένα θεατρικό παιχνίδι.