Προτείνεται να αξιοποιηθεί σε τρία επίπεδα: α) να συγκεντρώσουν οι μαθητές/τριες πληροφορίες για τη νεολιθική εποχή, β) να γνωρίσουν τον τρόπο εντοπισμού προϊστορικών θέσεων και γ) να προσεγγίσουν και να αποδομήσουν μια τυπική, μικρής έκτασης, ανακοίνωση - δημοσίευση κάποιου νέου αρχαιολογικού, προϊστορικού, ευρήματος. Μπορεί, λοιπόν, να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας, αλλά και της Γλώσσας για την προσέγγιση του συγκεκριμένου κειμενικού είδους. Συνιστάται η συσχέτισή του και με άλλες παρόμοιες αρχαιολογικές ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις, που θα εντοπίσουν οι μαθητές/τριες στο διαδίκτυο ή σε μια βιβλιοθήκη, με σκοπό να επισημανθούν ομοιότητες και διαφορές ως προς το περιεχόμενο, αλλά και τη δομή ενός παρόμοιου άρθρου. Βάρος μπορεί να δοθεί, επίσης, στη χρήση χαρτών, σχεδίων και φωτογραφιών ως συστατικών στοιχείων της αρχαιολογικής παρουσίασης και επιχειρηματολογίας. Οι μαθητές θα μπορούσαν, αφού συλλέξουν στοιχεία, να εκπονήσουν ανάλογης μορφής ομαδικές εργασίες για τη νεολιθική εποχή ή για μια αρχαιολογική θέση της περιοχής τους, στο πλαίσιο της Τοπικής Ιστορίας.