Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό στο μάθημα της Βιολογίας, της Ιστορίας, της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της Νεοελληνικής Γλώσσας. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Βιολογίας, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο φωτογραφικό υλικό για την ασθένεια της λέπρας ή νόσου του Hansen και πληροφορίες για τις μορφές, τα κλινικά χαρακτηριστικά, τη διάγνωση, τους τρόπους θεραπείας και προφύλαξης από αυτήν. Η λέπρα είναι µία χρόνια λοιµώδης νόσος που προσβάλλει κυρίως το δέρµα και το νευρικό σύστηµα. Προκαλείται από το Mycobacterium leprae και Mycobacterium lepromatosis (wikipedia). Επίσης, στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας μπορούν να αναζητήσουν υλικό για την ιστορία της ασθένειας από την αρχαιότητα ως σήμερα. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν τις οικονομικές, κοινωνικές, πολιτισμικές αλλαγές που συντελέστηκαν στην Ευρώπη μετά το Μεσαίωνα και στην Ελλάδα από τα μέσα του 19ου αι., οι οποίες κατέστησαν συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες αντικείμενο περιθωριοποίησης. Επιπλέον, με βάση την εικόνα, οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν και να ερμηνεύσουν την ενδυμασία και τον κεφαλόδεσμο των ασθενών. Στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν λογοτεχνικά έργα που σχετίζονται με την ασθένεια, όπως: 1. Γαλάτεια Καζαντζάκη, Οι λεπροί, Η άρρωστη Πολιτεία 2. Βικτώρια Χίσλοπ, Το νησί 3. Γουλιέλμος Άμποτ, Γη και Νερό 4. Αλιμπέρτος Αντώνης, Ακολουθήστε μας στη Σπιναλόγκα (πτυχιακή εργασία Κουτονίδου Δ. - Παντελιάδου Λ. με θέμα: Η ιστορία της λέπρας στην Ελλάδα). Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας η εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση με θέμα τον εγκλεισμό και τον κοινωνικό στιγματισμό.