Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί ως ιστορική πηγή στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές, αρχικά, μπορούν να παρατηρήσουν, να περιγράψουν την εικόνα και να αντλήσουν πληροφορίες για την αρχιτεκτονική της Ακρόπολης. Στη συνέχεια, αλιεύοντας υλικό από την ιστοσελίδα για την ελληνική ιστορία του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για τις συνθήκες γέννησης του αθηναϊκού δημοκρατικού πολιτεύματος, την εποχή του Περικλή, τον Παρθενώνα, τις οποίες θα παρουσιάσουν στην τάξη. Μια εκπαιδευτική εκδρομή στην Ακρόπολη, καθώς και η συμμετοχή σε προγράμματα διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών, είναι ιδιαίτερα σημαντικά, για να να περιηγηθούν οι μαθητές στο βράχο της Ακρόπολης.