Αφού γίνει η ανάγνωση και η αναδιήγηση του κειμένου από τους μαθητές, ώστε να εξομαλυνθούν τυχόν νοηματικές δυσκολίες, ο εκπαιδευτικός θέτοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις μπορεί να προκαλέσει τον προβληματισμό των μαθητών σχετικά με τον τρόπο που σκεφτόταν η κεντρική μαύρη ηρωίδα και οδηγήθηκε στο έγκλημα. Οι ερωτήσεις θα πρέπει να βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν τον τρόπο ζωής αυτής της σκλάβας, η οποία μαζί με την ελευθερία της αναγκάστηκε, για να επιβιώσει, να ξεχάσει την οικογένειά της, την πατρίδα της, τους φίλους της και να κάνει κέντρο και αποκλειστικό σκοπό της ζωής της την ευτυχία της χανούμισσας που υπηρετούσε. Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές θα διεισδύσουν στην ψυχογραφία της ηρωίδας που ένιωθε δική της δυστυχία ή ευτυχία τη λύπη ή τη χαρά της αφέντρας της, θα διευρύνουν τα προσωπικά τους βιώματα και θα εκτιμήσουν το αγαθό της ελευθερίας.