Το Μ.Α. θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως ιστορικό ντοκουμέντο στο μάθημα της Ιστορίας αλλά και ως μελέτη της προσωπικότητας και του έργου του Νικόλαου Μαυροκορδάτου. Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μπορεί να γίνει εικαστική μελέτη και ερμηνεία του πορτραίτου. Επίσης στην ¨< κατεύθυνση των Εικαστικών> του Καλλιτεχνικού Λυκείου προτείνεται οι μαθητές να γνωρίσουν την τεχνική της χαλκογραφίας και να δημιουργήσουν πρωτότυπα χαρακτικά έργα.