Τοιχογραφία με διπλή παράσταση από την Τράπεζα της Μονής Σταυρονικήτα του Αγίου Όρους, φιλοτεχνημένη το 1546, από τον Στερλίτζα-Μπαθά Θεοφάνη. Στην επάνω αγιογραφία απεικονίζεται η Παναγία Πλατυτέρα, δηλαδή δεομένη και έχοντας μπροστά στο στήθος της, χωρίς να ακουμπά, το Χριστό να ευλογεί και με τα δύο χέρια. Από κάτω εικονογραφείται σκηνή από τον Μυστικό Δείπνο, ο οποίος σύμφωνα με την εκκλησία έγινε ανάμεσα στο Χριστό και τους δώδεκα Αποστόλους, μία ημέρα πριν τη Σταύρωσή Του, και εορτάζεται τη Μεγάλη Πέμπτη. Στο έργο του Θεοφάνη αναγνωρίζουμε την Βυζαντινή τεχνοτροπία, όπως την διδάχτηκε από τους Κρητικούς δασκάλους του, αλλά και την μερική επιρροή που φαίνεται να του έχει ασκήσει η δυτική ζωγραφική. Θεωρείται ο σημαντικότερος εκπρόσωπος της Κρητικής Σχολής του 16ου αιώνα, ανανέωσε την υπάρχουσα θεματογραφία, και αποτέλεσε πρότυπο για τους μεταγενέστερους ζωγράφους.