Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο πλαίσιο της συνεργατικής και διερευνητικής μάθησης από μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα της Γεωγραφίας αλλά και της Ευέλικτης Ζώνης αλλά και από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στις Ερευνητικές Εργασίες. Οι μαθητές σε ομάδες εντοπίζουν πληροφορίες, επισημαίνουν σύμβολα, αναδεικνύουν αυτά που απεικονίζονται και ερμηνεύουν τη σημασία της παρουσίας τους, συγκρίνουν με άλλες απόψεις του λιμανιού νεότερης εποχής και βγάζουν συμπεράσματα.