Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Τα γραμματα του Κ. Χατζοπουλου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Τρία γράμματα του Κώστα Χατζόπουλου (1868 – 1920), με παραλήπτη τον Κάρολο [Ντίτριχ] (Karl Dieterich) στη Γερμανία δημοσιεύονται στο λογοτεχνικό περιοδικό Ο Νουμάς, τ. 18, No 751 (1921), σ. 182-183, που απόκειται στο Πανεπιστήμιο Πατρών/Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης. Ο Νουμάς κυκλοφόρησε από το 1903 μέχρι το 1931 (με διακοπές: 1917-1918, 1924-1929) και έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στον αγώνα για την επικράτηση της δημοτικής γλώσσας. Υπήρξε δηµιουργία του ∆ηµήτριου Ταγκόπουλου. Το 1908 οι δηµοτικιστές του περιοδικού βρέθηκαν χωρισμένοι ως προς το γλωσσικό, σε «δογματικούς» (υπό τον Γιάννη Ψυχάρη) και «µεταρρυθµιστές» (Μανόλης Τριανταφυλλίδης, Αλέξανδρος Δελμούζος) και ως προς το κοινωνικοπολιτικό, σε «σοσιαλιστές» (Κώστας Χατζόπουλος) και «εθνικιστές» (Ίων Δραγούμης). Ο Κ. Χατζόπουλος (Αγρίνιο 1868 – Brindisi 1920) υπήρξε ποιητής, πεζογράφος, κριτικός, δοκιμιογράφος, μεταφραστής αλλά και «πολιτικός» διανοούμενος. Το 1897 πήρε μέρος ως έφεδρος αξιωματικός στον Ελληνοτουρκικό πόλεμο και, αμέσως μετά την αποστράτευσή του, ίδρυσε και διηύθυνε το περιοδικό Τέχνη. Το 1900 ο Χατζόπουλος έφυγε για τη Γερμανία με σκοπό να μελετήσει συστηματικά τη γερμανική λογοτεχνία και φιλοσοφία και άρχισε να παρακολουθεί μαθήματα στο Πανεπιστήμιο της Δρέσδης.Στο διάστημα της εκεί παραμονής του δέχτηκε επίσης την επίδραση των σοσιαλιστικών ιδεών. Ίδρυσε στο Μόναχο τη «Σοσιαλιστική Δημοκρατική Ένωση» και μετέφρασε στη δημοτική το Κομμουνιστικό Μαvιφέστο των Κ. Μαρξ και Φρ. Ένγκελς, το οποίο δημοσιεύτηκε στον Εργάτη του Βόλου. Με την έκρηξη του Α' Παγκόσμιου Πόλεμου επέστρεψε (1914) στην Ελλάδα. Εγκαταστάθηκε στην Αθήνα, όπου αγωνίστηκε για την ενοποίηση των εργατικών και σοσιαλιστικών οργανώσεων. Δραστηριοποιήθηκε επίσης στο πλαίσιο της ομάδας των «Κοινωνιολόγων» και το 1916 συμμετείχε στην ίδρυση της «Εταιρείας Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών», προσβλέποντας σε μια βαθύτερη μελέτη των προβλημάτων της ελληνικής κοινωνίας. Συνεργάστηκε, κυρίως ως κριτικός, δοκιμιογράφος και μεταφραστής, με περιοδικά όπως Ο Διόvυσος, Ο Νουμάς, η Νέα Ζωή και τα Γράμματα Αλεξανδρείας και το Δελτίο του Εκπαιδευτικού Ομίλου. Στο ποιητικό έργο του Κ. Χατζοπούλου συγκαταλέγονται τέσσερις συλλογές: Τα τραγούδια της ερημιάς (1898), Τα ελεγεία και τα ειδύλλια (1898), Απλοί τρόποι (1920) και Βραδυνοί θρύλοι (1920). Στο πεζογραφικό του έργο υπάρχουν τρεις συλλογές διηγημάτων: Αγάπη στο χωριό (1910), Τάσω, Στο σκοτάδι και άλλα διηγήματα (1916), Η Αννιώ και άλλα διηγήματα (1923, μεταθανάτια έκδοση), οι νουβέλες: Υπεράνθρωπος (1915), Ο Πύργος του Ακροποτάμου (1915 και, νεότερη έκδοση με εισαγωγή και επιμέλεια Γ. Βελουδή το 1986), Φθινόπωρο (1917 και, νεότερη έκδοση το 1987). Η αγάπη του για το θέατρο τον έκανε να μεταφράσει αρκετά έργα του ευρωπαϊκού δραματολογίου, όπως τον Φάουστ και την Ιφιγένεια εν Ταύροις του Γκαίτε, την Ηλέκτρα του Χόφμανσταλ, τον Επιθεωρητή του Ν. Γκόγκολ, την Κυρά της θάλασσας, το Όταν θα ξυπνήσουμε νεκροί του Χ. 'Ιψεν, Τα μυστήρια του Α. Στρίντμπεργκ κ.ά.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διδακτικές επιλογές γνωστικού ή/και κονστρουκτιβιστικού τύπου. Ο διδάσκων μπορεί να εκμεταλλευτεί τόσο το περιεχόμενο (κείμενο) όσο και τα συμφραζόμενά του (περικείμενο) αναφορικά με τον επιστολογράφο, την ιστορική συγκυρία της επικοινωνίας και τις κοινωνικές-πολιτιστικές πραγματικότητες μέσα στις οποίες τα υποκείμενα αναναπτύσσουν δραστηριότητα. Συνεπώς, το μαθησιακό αντικείμενο συνδέεται πρωτίστως με τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Ο δημοτικισμός του Κ. Χατζόπουλου, οι γλωσσικές του απόψεις και επιλογές, το λογοτεχνικό και μεταφραστικό του έργο μπορούν να αναδειχθούν και να μελετηθούν ευρύτερα, με αφορμή τις επιστολές που δημοσιεύονται στον Νουμά έναν χρόνο πριν τον τραγικό θάνατο του σπουδαίου δημιουργού και στοχαστή. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, με ομαδοσυνεργατικές και ανακαλυπτικές-διερευνητικές διδακτικές προσεγγίσεις, ο διδάσκων θα μπορούσε να προτείνει ερευνητικές ομαδικές εργασίες μικρής ή μεγαλύτερης (project) διάρκειας με ποικίλα θέματα και ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε τάξης. Έτσι, η παρουσίαση του έργου (ποιητικού, λογοτεχνικού, μεταφραστικού) του Κ. Χατζόπουλου είναι μία τέτοια πρόταση, η οποία θα μπορούσε να καταλήξει σε παρουσιάσεις βιβλίων, λογοτεχνικές εκδηλώσεις, συγγραφή πρωτότυπων σεναρίων, θεατρικές παραστάσεις, μονόπρακτα, εκθέσεις φωγραφίας ή/και ζωγραφικής εμπνευσμένες από το έργο και τη ζωή του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι ιδεολογικές καταβολές του έργου του Κ. Χατζόπουλου, που ερμηνεύουν και τις αισθητικές του επιλογές. Ελκυστικές διδακτικές προτάσεις για ομαδικές εργασίες ή project αποτελούν: οι καταβολές της σκέψης του Κ. Χατζόπουλου (μαρξισμός, νιτσεϊσμός), η εμφάνιση του εργατικού κινήματος στην Ελλάδα, η σχέση της ιδεολογίας με τον δημοτικισμό και τον νατουραλισμό των μυθιστορημάτων του, η σχέση της γλώσσας με την πολιτική, το γλωσσικό ζήτημα στις αρχές του 20ου αιώνα, η κοινωνική διάσταση και τα κοινωνικά αιτήματα που απορρέουν από το έργο του με παράλληλη επιλογή και ανάλυση συγκεκριμένων παραδειγμάτων και χαρακτήρων, η συνέπεια και το ήθος του σε συνάρτηση με τις καταβολές της ιδεολογίας του, η δυναμική του σοσιαλισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο και η ανταπόκριση του ελληνικού πνευματικού κόσμου, η κριτική αναζήτηση των αιτίων των κοινωνικών προβλημάτων της εποχής για την ελληνική κοινωνία. Αφορμές για την εξέταση των παραπάνω θεμάτων μπορούν να δοθούν στο πλαίσιο προγραμμάτων φιλαναγνωσίας, ομίλων αριστείας σχετικά με τη λογοτεχνική γραφή και τέχνη, θεατρικών ομάδων. Ο «Πύργος του Ακροπόταμου» (1909) είναι ίσως το καλύτερο μυθιστόρημα του Κ. Χατζόπουλου και μία ωφέλιμη διδακτική πρόταση. Με την εφαρμογή της μαιευτικής-σωκρατικής μεθόδου, τον κατευθυνόμενο διάλογο και την αναζήτηση κοινών τόπων με τη σύγχρονη ιστορική συγκυρία, η σκέψη, το έργο και το ήθος του Κ. Χατζόπουλου μπορούν να καταστούν πολλαπλά ωφέλιμα. Επιπλέον, το έργο μπορεί να συνδυαστεί με άλλα λογοτεχνικά έργα με ανάλογο κοινωνικό περιεχόμενο, όπως αυτά του Κωνσταντίνου Θεοτόκη, του Κώστα Βάρναλη, του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και, αργότερα, του Μίτια Καραγάτση (Δημήτρη Ροδόπουλου), ή τις μελέτες των πρωτοπόρων του σοσιαλισμού στην Ελλάδα, όπως του Νίκου Γιαννιού, του Γεωργίου Σκληρού, του Σταύρου Καλλέργη ή του Παναγιώτη Πανά. Η παραπάνω χρήση του μαθησιακού αντικειμένου ανταποκρίνεται στο πλαίσιο των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ) για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, η διαθεματικότητα στη χρήση του μπορεί να βρει εφαρμογή στα πεδία της Ιστορίας, της Φιλοσοφίας, της Ιστορίας της Τέχνης, της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, της Κοινωνιολογίας, της Θεατρικής Αγωγής και των ΤΠΕ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/3564
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νεοελληνική Λογοτεχνία Modern Greek LiteratureΝεοελληνική Λογοτεχνία
> Λογοτεχνικά γένη και είδη Literary genres and typesΛογοτεχνικά γένη και είδη
> Πεζογράφημα - Αφήγημα Prose - NarrativeΠεζογράφημα - Αφήγημα
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες Human - Human relations and valuesΆνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Πληροφορία InformationΠληροφορία > Δεδομένα και πληροφορίες Data and informationΔεδομένα και πληροφορίες
Ιστορία HistoryΙστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός Arts, Letters and CultureΤέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός
Ιστορία HistoryΙστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα Political and ideological IssuesΠολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα
Φιλοσοφία PhilosophyΦιλοσοφία
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικά είδη Text genresΚειμενικά είδη > Επιστολές LettersΕπιστολές
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Γλώσσα - Πολιτισμός - Τέχνη Language - Culture - ArtΓλώσσα - Πολιτισμός - Τέχνη
Νεοελληνική Λογοτεχνία Modern Greek LiteratureΝεοελληνική Λογοτεχνία > Ρεύματα / Κινήματα Streams / MovementsΡεύματα / Κινήματα > Νατουραλισμός NaturalismΝατουραλισμός
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Ιστορία Θεάτρου/Θεατρολογία Drama/Theatre HistoryΙστορία Θεάτρου/Θεατρολογία
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες Human - Human relations and valuesΆνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Πληροφορία InformationΠληροφορία > Δεδομένα και πληροφορίες Data and informationΔεδομένα και πληροφορίες
Ιστορία HistoryΙστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός Arts, Letters and CultureΤέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός
Ιστορία HistoryΙστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα Political and ideological IssuesΠολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα
Φιλοσοφία PhilosophyΦιλοσοφία
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικά είδη Text genresΚειμενικά είδη > Επιστολές LettersΕπιστολές
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Γλώσσα - Πολιτισμός - Τέχνη Language - Culture - ArtΓλώσσα - Πολιτισμός - Τέχνη
Νεοελληνική Λογοτεχνία Modern Greek LiteratureΝεοελληνική Λογοτεχνία > Ρεύματα / Κινήματα Streams / MovementsΡεύματα / Κινήματα > Νατουραλισμός NaturalismΝατουραλισμός
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Ιστορία Θεάτρου/Θεατρολογία Drama/Theatre HistoryΙστορία Θεάτρου/Θεατρολογία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
εποικοδομητισμός > εμπειρική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
εποικοδομητισμός > εμπειρική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να οργανώνουν αξίες
συναισθηματικός > να διαμορφώνουν και να ακολουθούν ένα σύστημα αξιών
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να οργανώνουν αξίες
συναισθηματικός > να διαμορφώνουν και να ακολουθούν ένα σύστημα αξιών
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία πρωτότυπου έργου:
Κώστας Χατζόπουλος
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΕΛΣΗΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
εκδότης/ες: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
υποέργο:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator