Στο μάθημα της Ιστορίας, το άρθρο του «Νουμά» μπορεί να πυροδοτήσει τη συζήτηση για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που οδήγησαν στο στρατιωτικό κίνημα του 1909, επικεφαλής του οποίου ήταν ο συνταγματάρχης του πυροβολικού Νικόλαος Ζορμπάς. Οι μαθητές να καταγράψουν τα διαχρονικά προβλήματα του ελληνικού κράτους, όπως αποτυπώνονται στο άρθρο, τα αιτήματα των κινηματιών (μεταρρυθμίσεις στον στρατό, στη διοίκηση και στην παιδεία, δίχως καθεστωτική αλλαγή, επιβολή δικτατορίας, συνταγματική τροποποίηση ή κατάργηση της κυβέρνησης), τις σχέσεις του στρατού και των ανακτόρων (οι κινηματίες ζητούσαν την απομάκρυνση του διαδόχου Κωνσταντίνου και των υπόλοιπων πριγκίπων από το στράτευμα, πράγμα που ενόχλησε τον βασιλιά). Στο πλαίσιο συνεργατικής ερευνητικής δραστηριότητας, να μελετήσουν τον ρόλο που, μετά το κίνημα του 1909 και έως το 1967, άρχισε να παίζει ο στρατός στις πολιτικές εξελίξεις.