Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Ελληνικής Λογοτεχνίας και της Αισθητικής Αγωγής για να εξοικειωθούν οι μαθητές με την εικόνα του ποιητή, λογοτέχνη και κριτικού Τέλλου Άγρα. Ειδικότερα στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής (εικαστικά) μπορούν να εξοικειωθούν με το σκίτσο και να ερευνήσουν περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη μορφή τέχνης και το ρόλο που επιτελεί στο σύγχρονο πολιτισμικό γίγνεσθαι. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές του γυμνασίου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, αλλά και σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν το έργο, τη βιογραφία του ποιητή, τη σχολή και το ρεύμα στο οποίο κατατάσσεται. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων μπορούν να ασχοληθούν με αυτά τα ζητήματα σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης ανάλογα με τη βαθμίδα φοίτησης. Παράλληλα το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει πηγή για τη συγκριτική μελέτη σκίτσων της εποχής που έζησε ο ποιητής σε σχέση με τη σύγχρονη εποχή, με αντικείμενο μελέτης τη θεματολογία που επιλέγεται, τις σκοπιμότητες που υπηρετούν, το κοινό στο οποίο απευθύνονται.