Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό, ως έναυσμα για διερευνητική συζήτηση σχετικά με την ουσιαστική συμβολή του Κωνσταντίνου Κανάρη, αλλά και των άλλων εξίσου μεγάλων προσωπικοτήτων, οι οποίες αναδείχθηκαν κατά την διάρκεια της επανάστασης του 1821, αλλά και στον πολιτικό στίβο αργότερα. Μπορούν να διερευνήσουν το ρόλο των μπουρλοτιέρηδων στην εξέλιξη της επανάστασης και να γίνει αναφορά στην τεχνική του μπουρλότου, κατά την οποία μια μικρή ομάδα με μοναδικό όπλο την γενναιότητα και τον ηρωισμό τους, με ελάχιστα μέσα μπορούσαν να προσφέρουν τόσο μεγάλες υπηρεσίες στο Έθνος και να κερδίσουν τον θαυμασμό όλου του Κόσμου. Εκτός όμως από την επανάσταση το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για μια διερευνητική συζήτηση για τα πρώτα χρόνια σύστασης του Ελληνικού Κράτους, ώστε να αναδυθεί ο διαφορετικό ρόλος του πολιτικού, ο οποίος είναι εξίσου σημαντικός με του στρατιωτικού και να γίνει αναφορά σε μια ομάδα πατριωτών που κατάφεραν να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στο Έθνος και στους δυο ρόλους που τους ζητήθηκε.