Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί, στο μάθημα των Εικαστικών και της Ιστορίας της Τέχνης, για τη διερεύνηση των μορφικών παραλλαγών του θέματος μέσα από τη μελέτη του τρόπου έκφρασης καλλιτεχνών από διαφορετικές εποχές. Με αφετηρία το έργο “Ribers” προτείνεται να γίνει συγκριτική μελέτη έργων τέχνης με την ίδια θεματολογία όπως των έργων: <Jockey του Αρτεμισίου>(150 π.Χ), <το πορτραίτο του μικρού Πρίγκιπα Καρόλου> του D.Velázquez (1634), <Άλογο που καλπάζει> του E.Muybridge (1872) και Εγκατάσταση με άλογα του Γ.Κουνέλλη (1969) ώστε μέσα από την ανάλυση να προσδιοριστεί η ποικιλία των τρόπων εικαστικής έκφρασης και να προσεγγιστούν καλλιτεχνικοί όροι και καλλιτεχνικά ρεύματα. Διερευνώντας την ιστορία, τις ιδέες, τα συναισθήματα και τα μηνύματα σε κάθε έργο προτείνεται η δημιουργία ατομικών ή ομαδικών έργων με το ίδιο θέμα σε διαφορετικές εκδοχές.