Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας ένα άρθρο για την εξωτερική πολιτική που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα σύμφωνα με τις διαμορφωμένες πολιτικές και στρατιωτικές συνθήκες των αρχών του 20ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, ως σημείο αναφοράς για να αναζητήσουν οι μαθητές στο διαδίκτυο ή σε εφημερίδες της εποχής μας και άλλα αντίστοιχα άρθρα. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα κληθούν να εντοπίσουν τον τρόπο σύνταξης των άρθρων στις δυο εποχές, τόσο ως προς τη μορφή, όσο και ως προς το περιεχόμενο, προκειμένου μέσα από τη συγκεκριμένη σύγκριση να αναδείξουν ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο προσέγγισης και τεκμηρίωσης που υιοθετούν οι αρθρογράφοι των δύο εποχών. Ακόμη, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρωτογενής πηγή, για να αντιληφθούν οι μαθητές την κατάσταση που επικρατούσε στο εσωτερικό της χώρας και τις αντικρουόμενες απόψεις αναφορικά με το αν η χώρα έπρεπε να λάβει μέρος στον πόλεμο στο πλευρό των Δυνάμεων της Αντάντ ή της Γερμανίας.