Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν αναλυτικά τα γλυπτά που υπάρχουν στη συγκεκριμένη φωτογραφία (το γλυπτό του Μοσχοφόρου, το ακέφαλο άγαλμα και το κεφάλι αγάλματος). Αναφορικά με το γλυπτό του Μοσχοφόρου, μπορούν να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά του γλυπτού (ενδυμασία, κόμη, όψη προσώπου, κεφάλι μόσχου). Επίσης, καλούνται να αντλήσουν από το διαδίκτυο πληροφορίες για το έτος κατασκευής και τις διαστάσεις του αγάλματος. Στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας, η οποία θα συμβάλει στην όξυνση της κριτικής του ικανότητας, μπορούν, αφού πληροφορηθούν ότι η Ακρόπολη λεηλατήθηκε από τους Πέρσες το 479 π. Χ., να προβληματιστούν για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διασώθηκε το άγαλμα. Η εικόνα μπορεί να συνδυαστεί με μια διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης, όπου οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν από κοντά και άλλα αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής γλυπτικής.