Το ΜΑ μπορεί να προβληθεί με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού, στην Ευέλικτη ζώνη ή σε μαθητές του Γυμνασίου κατά την υλοποίηση σχεδίου εργασίας με θέμα αντρικές παραδοσιακές φορεσιές διαφόρων περιοχών της Ελλάδας. Με έναυσμα την ξυλογραφία οι μαθητές εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και κάθε ομάδα αναζητεί πληροφορίες και κυρίως εικόνες παραδοσιακών φορεσιών του 19ου και 20ου αιώνα διαφορετικής περιοχής της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται στην ολομέλεια και στη συνέχεια μπορεί να οργανωθεί έκθεση φωτογραφίας με αντρικές παραδοσιακές φορεσιές της Ελλάδας. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί, τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο, ως αφόρμηση κατά το μάθημα της Ιστορίας και συγκεκριμένα στο σημείο εκείνο που αφορά περιοχές της Ελλάδας που δεν υποτάχτηκαν στον τουρκικό ζυγό. Μάλιστα, το φόντο με τους ορεινούς όγκους μπορεί να αποτελέσει επιπλέον στοιχείο για συζήτηση ως προς την αδυναμία των κατακτητών να καταλάβουν την περιοχή αυτή της Ελλάδας. Τέλος, κατά το μάθημα των Εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η ξυλογραφία και οι μαθητές των μεγαλυτέρων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.