Οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν το συγκεκριμένο επίγραμμα με θέμα την περιπαικτική διάθεση του συντάκτη για έναν άνθρωπο με μεγάλη μύτη, τον οποίο κατατάσσει στους φίλους του και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν την κατανόησή του. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα, για να διεξάγουν οι μαθητές μια έρευνα και να συλλέξουν πληροφορίες για το επίγραμμα, προκειμένου να διαπιστώσουν τον τρόπο σύνθεσης και χρήσης του στο πέρασμα του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, οι εμπλεκόμενοι μαθητές θα κληθούν να αναζητήσουν επιγράμματα ανεξάρτητα από το θέμα τους, για να συνθέσουν στη συνέχεια μια παρουσίαση, στην οποία θα καταγράφουν τα γενικά χαρακτηριστικά του επιγράμματος, την πιθανή θεματολογία και τις όποιες αλλαγές παρατήρησαν να έχουν συντελεστεί στον τρόπο δημιουργίας του στο πέρασμα των αιώνων.