Το διδακτικό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων, είτε ως αφόρμηση είτε πλαισιώνοντας τη διδασκαλία, ανάλογα με τους διδακτικούς στόχους που έχουν εξαρχής τεθεί. Βρίσκει εφαρμογή σε ποικίλες διδακτικές πρακτικές (γνωστικές προσεγγίσεις,συμπεριφορισμός, εποικοδομητισμός) εξυπηρετώντας τους διδακτικούς σχεδιασμούς που θα επιλεγούν κάθε φορά (γνωστικοί, συναισθηματικοί, ψυχοκινητικοί) από τον χρήστη-εκπαιδευτικό. Μπορεί να συνδεθεί με τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ή της Θεατρολογίας (ενδεικτικά, βλ. έργο του Αγγελου Σικελιανού) και να συνοδεύσει Φύλλα Εργασίας με κατάλληλα και στοχευμένα ερωτήματα ανάλογα τις ιδιατερότητες της κάθε τάξης. Τέτοιες εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, θα μπορούσαν να αφορούν για παράδειγμα το σχετικό με τους Δελφούς λογοτεχνικό έργο του Α. Σικελιανού (έμπνευση και συγκεκριμένες αναφορές), τις δελφικές εορτές και τη δελφική ιδέα ως εκφράσεις της γενικότερης φιλοσοφίας του ποιητή, την αναζήτηση ιστορικού υλικού από τις πρώτες δελφικές εορτές και τη σχεδιαστική αποτύπωση μνημείων, αγαλμάτων ή τοπίων αναφορικά με τον χώρο. Μπορεί να συνδυαστεί επίσης με εκπαιδευτικές επισκέψεις, πολιτιστικά προγράμματα και ομαδικές ερευνητικές δραστηριότητες. Βασίζεται στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά στα πεδία της Τοπικής Ιστορίας, της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, της Αρχιτεκτονικής, της Γεωγραφίας, της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, των Καλλιτεχνικών και των ΤΠΕ.