Διαβάζουμε στους μαθητές μας στοιχεία από τη ζωή της Εύας Πάλμερ που μας εντυπωσιάζουν για τον πρωτοποριακό τρόπο ζωής της. Με την ελπίδα να μπορέσει να αναπαραγάγει την ποιότητα των αυθεντικών αρχαίων ελληνικών ενδυμάτων, έμαθε να δουλεύει τον αργαλειό, για να υφάνει αρκετά ενδύματα για την ίδια. Εξάλλου εκτός από τη χορογραφία στον Προμηθέα Δεσμώτη, όλα τα κουστούμια τα είχε επιμεληθεί και υφάνει η ίδια! Αυτές οι προσπάθειες την οδήγησαν να εγκαταλείψει την ενδυμασία της εποχής της και να φορά χειροποίητα ρούχα και χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια που έφτιαχνε μόνη της. Συζητάμε, λοιπόν, πόσο θάρρος θέλει να μπορέσεις να διαφοροποιηθείς από τη μόδα, όπως η Πάλμερ, και διαπιστώνουμε ότι μετά από τόσα χρόνια κάποιοι αναζητούν στις μέρες μας ρούχα από βαμβάκι ή λινό που δεν έχουν υποστεί χημική επεξεργασία. Ένα άλλο παράδειγμα πρωτοποριακής σκέψης είναι το όραμα που είχε με τον Άγγελο Σικελιανό να διαδώσουν το μήνυμα της αρμονίας ανάμεσα σε ανθρώπους διαφορετικών εθνικών, θρησκευτικών και πολιτικών πεποιθήσεων, μέσω της τέχνης, με την αναβίωση των Δελφικών Εορτών. Γι’ αυτό ξόδεψε όλη της την περιουσία δημιουργώντας ένθερμους υποστηρικτές αλλά και σφοδρούς πολεμίους. Μετά ακολουθεί συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο ποιητές ή γεγονότα (όπως ο Βαλαωρίτης, ο Σικελιανός, οι Δελφικές Εορτές), που κίνησαν συζητήσεις, λατρεύτηκαν ή μισήθηκαν, έχουν περάσει στη λήθη σήμερα. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: α) Προβάλλουμε από το youtube τα βίντεο που σχετίζονται με τις Δελφικές εορτές και την παράσταση του Προμηθέα Δεσμώτη του 1927. Στη συνέχεια στη σχολική τάξη προβάλλουμε το trailer του Προμηθέα Δεσμώτη από το Φεστιβάλ Επιδαύρου 2015. Εντοπίζουμε ομοιότητες και διαφορές, β) Διοργανώνουμε μια παράσταση Αρχαίου Δράματος με πρότυπο τις παραστάσεις των Δελφικών Εορτών των οποίων ψυχή ήταν η Εύα Πάλμερ.