Ο στόχος της παρατήρησης εικόνων και της αποκωδικοποίησης οπτικών μηνυμάτων με την ταυτόχρονη διερεύνηση και ταξινόμηση των ιστορικών/ αρχαιολογικών πληροφοριών θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με την αξιοποίηση του συγκεκριμένου ψηφιακού αντικειμένου στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας, κατά την εμπλοκή των μαθητών/τριών σε μια παιγνιώδη δραστηριότητα ανασύνθεσης εικόνων puzzle. Μέσα από τη δημιουργία τους (με τη χρήση κατάλληλου λογισμικού) οι μαθητές/τριες θα μπορούσαν επίσης να έρθουν σε επαφή με τις ιστορικές πηγές συνειδητοποιώντας παράλληλα την αξία των αρχαιολογικών χώρων. Η ενασχόλησή τους με εικόνες διαφορετικών μνημείων (αρχαίου ναού, θεάτρου, σταδίου ή και μαντείου) θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στην ταξινόμηση και κατάταξή τους σε κατηγορίες όσον αφορά τη χρήση τους, με την αναζήτηση επιπλέον κειμενικού και οπτικοακουστικού υλικού ενώ η αξιοποίηση κάποιου λογισμικού δημιουργίας collage θα μπορούσε να συμπεριλάβει τις σχετικές γνώσεις των παιδιών παράλληλα με την ενσωμάτωση σε αυτά των σχετικών εικόνων.