Η θεματική προσήλωση του φωτογράφου Κωνσταντίνου Αθανασίου στην αποτύπωση των αρχαίων μνημείων διαφαίνεται στην επωνυμία του φωτογραφείου του αλλά και στην ανταπόκριση που βρίσκουν τα θέματά του κυρίως στο εξωτερικό. Πρόκειται για χαρακτηριστική απόδειξη της επίδρασης του νεοκλασικισμού και στην τέχνη της φωτογραφίας. Η ανίχνευση των χαρακτηριστικών αυτού του κινήματος στις πρώτες φωτογραφικές απόπειρες του 19ου αιώνα παράλληλα με την εξάσκηση του οπτικού γραμματισμού των μαθητών/τριών μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την γνωριμία τους με το συγκεκριμένο ιστορικό μνημείο, το οποίο μέσα από την εικόνα του Κ.Αθανασίου καταφέρνει να αναδείξει το μεγαλείο της Αθήνας και να ενισχύσει την εικόνα της ως συνέχεια του ένδοξου παρελθόντος της. Παράλληλα, ο αντίστοιχος προβληματισμός για τις αλλαγές (εκμηδένιση αποστάσεων, διαφοροποίηση της αισθητικής προσέγγισης…), που μπορεί να επιφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, μπορεί να παρακινηθεί μέσα από την εμπειρία μιας εικονικής περιήγησης στο χώρο των Προπυλαίων.
Επιπλέον το συγκεκριμένο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την ενασχόληση με την έννοια του αρχιτεκτονικού ρυθμού και τον εντοπισμό στοιχείων ιωνικού και δωρικού ρυθμού στο οικοδόμημα των Προπυλαίων.