Η φωτογραφία προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο πλαίσιο διερευνητικής δραστηριότητας στην οποία οι μαθητές συγκεντρώνουν και μελετούν στοιχεία για την ιστορία της φωτογραφίας και τους μεγάλους Έλληνες πρωτοπόρους της φωτογραφικής τέχνης.
Επιπλέον δυνατότητες αξιοποίησης της φωτογραφίας αποτελούν και τα εξής: Ο εκπαιδευτικός μπορεί να την εντάξει στο πλαίσιο δραστηριότητας καλλιέργειας ιστορικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές διερευνούν το ρόλο της φωτογραφίας ως πηγής στη μελέτη της Ιστορίας. Μπορεί επίσης να την αξιοποιήσει σε διερευνητική δραστηριότητα οπτικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές παρατηρούν, αναλύουν και αξιολογούν την φωτογραφία, ενώ παράλληλα περιγράφουν και εντάσσουν το εικονιζόμενο πρόσωπο στα ιστορικά συμφραζόμενα της εποχή του.