Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στην Ιστορία των Μεσαιωνικών και Νεότερων Χρόνων. Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και την περιγράφουν. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χωρίσει τους μαθητές σε ομάδες και να τους ζητήσει να αναζητήσουν υλικό για την πολιτική, οικονομική και κοινωνική οργάνωση στις λατινοκρατούμενες περιοχές που διαμορφώθηκαν με βάση το δυτικό φεουδαρχικό σύστημα. Επίσης, μπορούν να επισημάνουν και να ερμηνεύσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των βενετοκρατούμενων περιοχών και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με τα αποτελέσματα της μελέτης τους που θα την προβάλλουν στην ολομέλεια της τάξης.