Ενδεικτικά και όσον αφορά τον τρόπο αξιοποίησης του μαθησιακού αυτού αντικειμένου, προτείνεται στον εκπαιδευτικό να το εντάξει σε σενάριο διερευνητικής μάθησης σχετικό με τα πρόσωπα που συντέλεσαν στην εξέλιξη της Ελληνικής Επανάστασης.
Επιπλέον δυνατότητες αξιοποίησης του μαθησιακού αντικειμένου είναι οι εξής: Ο εκπαιδευτικός μπορεί να το εντάξει στο πλαίσιο διερευνητικής δραστηριότητας οπτικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές παρατηρούν και αξιολογούν την εικόνα, ενώ παράλληλα περιγράφουν την προσωπογραφία και εντάσσουν το εικονιζόμενο ιστορικό πρόσωπο στα ιστορικά συμφραζόμενα της εποχής του. Ο εκπαιδευτικός μπορεί επίσης να το αξιοποιήσει στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής προκειμένου να διδάξει την τεχνική της ξυλογραφίας.