Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας, της Ιστορίας της Τέχνης αλλά και της Αισθητικής Αγωγής. Οι ειδικοί στόχοι θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την εξοικείωση με την ανθρωποκεντρική ζωγραφική μετά το 1940, τη μελέτη των τάσεων στα έργα των Ευρωπαίων ζωγράφων συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων, την αναγνώριση βασικών τεχνικών στη ζωγραφική και την κατανόηση διαφόρων καλλιτεχνικών ρευμάτων. Ο εκπαιδευτικός προβάλλει την εικόνα στους μαθητές προκειμένου να κινητοποιήσει και να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών του με στόχο να διεξάγουν έρευνα για την ανθρωποκεντρική ευρωπαϊκή ζωγραφική. Ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να αναθέσει στους μαθητές να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά και να αναζητήσουν και άλλα έργα ευρωπαϊκής ζωγραφικής κορυφαίων ζωγράφων ώστε να συγκρίνουν τα έργα τους και να διαπιστώσουν ποιες ομοιότητες και διαφορές υπάρχουν. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει έναν ή περισσότερους ζωγράφους, καταγράφει τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά, τα παρουσιάζει στην ολομέλεια, όπου γίνεται η σύγκρισή τους. Τέλος, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα λεύκωμα με αντιπροσωπευτικά έργα ευρωπαϊκής ζωγραφικής. Καλό είναι να αναζητήσουν υλικό στο Μουσείο Φρυσίρα που αποτελεί το μοναδικό μουσείο ευρωπαϊκής ζωγραφικής στον ελλαδικό χώρο αλλά και σε άλλες συλλογές ευρωπαϊκών μουσείων.