Για τη διδακτική αξιοποίηση προτείνεται αρχικά οι μαθητές να παρατηρήσουν την εικόνα, να διακρίνουν και να ονοματίσουν τα επιμέρους κομμάτια της γυναικείας ενδυμασίας, να τη συσχετίσουν με την κοινωνική τάξη και την ηλικία της γυναίκας, αναζητώντας πληροφορίες και από άλλες έντυπες και διαδικτυακές πηγές. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει μία επίσκεψη στο λαογραφικό μουσείο της περιοχής, όπου οι μαθητές γνωρίζουν παραδοσιακές στολές, γυναικείες και ανδρικές, διαφόρων περιοχών της Ελλάδας, τις φωτογραφίζουν, εντοπίζουν τις διαφορές και προσδιορίζουν τις επιδράσεις. Δημιουργούν ένα ψηφιακό λεύκωμα με σύντομο υπομνηματισμό για την τοπική και κοινωνική προέλευση της κάθε ενδυμασίας και επιλέγουν το αντίστοιχο δημοτικό τραγούδι της γεωγραφικής περιοχής.