Το ΜΑ προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα, είτε κατά το μάθημα της Γεωγραφίας είτε κατά την εκπόνηση σχεδίου εργασίας, τόσο σε μαθητές του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου. Οι μαθητές αναγνωρίζουν τόσο τα δίκτυα των ψαράδων όσο και την ψαρόβαρκα που βρίσκεται στο λιμάνι και κατά ομάδες αναζητούν αντίστοιχες εικόνες και κείμενα που αναφέρονται στην αλιεία και στην αξία της για την επιβίωση και πρόοδο του ελληνισμού. Αφού συγκεντρωθεί το υλικό και παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας κάθε ομάδας στην ολομέλεια, τότε μπορεί να οργανωθεί έκθεση που θα καταγράφεται και θα αποτυπώνεται η διαχρονική αξία της αλιείας, για τις παράκτιες περιοχές της Ελλάδας, από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα. Στην έκθεση θα καταγράφεται αφενός η εξέλιξη των μεθόδων, των εργαλείων και μέσων ψαρέματος και αφετέρου τα σημερινά προβλήματα με την ελάττωση των θαλάσσιων πληθυσμών εξαιτίας της υπεραλίευσης και της μόλυνσης. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την τέχνη και ειδικότερα με τη φωτογραφία τον 20ο αιώνα.