Προτείνεται η διδακτική αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου ως αφόρμηση για το γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας, της Γεωγραφίας, της Πληροφορικής και της Αισθητικής Αγωγής. Οι μαθητές/τριες θα διερευνήσουν στο διαδίκτυο και θα αναζητήσουν πληροφορίες για το νησί, με στόχο να συγγράψουν ένα άρθρο για τα ηφαιστειογενή μέρη της Ελλάδας. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν έναν ταξιδιωτικό οδηγό της Σαντορίνης με πληροφορίες για τις πιο διάσημες παραλίες, τα μνημεία, το κλίμα, τους παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια και φαγητά, τα καταλύματα, τα διάσημα κρασιά και τους αμπελώνες, καθώς και τις ασχολίες των κατοίκων. Μπορούν να υπερσυνδέσουν τις ονομασίες, με τις φωτογραφίες και τον χάρτη προέλευσης της κάθε μιας. Τέλος, μπορούν να ζωγραφίσουν ότι τους κέντρισε το ενδιαφέρον και να παρουσιάσουν την εργασία τους στην εορτή λήξης του σχολικού έτους. Συνεργάζονται, σκέφτονται κριτικά και παράγουν δημιουργικά αποτελέσματα. Ο/η εκπαιδευτικός καθοδηγεί και συμπαρίσταται όπου χρειάζεται.