Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό, ως εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές/τριες να το διερευνήσουν με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Επιπρόσθετα, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους/τις μαθητές/τριες να αξιοποιήσουν το σχετικό υλικό και να αναζητήσουν πληροφορίες και από άλλες πηγές, ώστε να δημιουργήσουν μια σχετική εργασία με τον τρόπο ζωής των ανταρτών κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο 1942-1944.Τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα στοιχεία καταγράφονται και παρουσιάζονται στην ολομέλεια των μαθητών/τριών.