Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο σε διαθεματική δραστηριότητα που θα εμπλέκει γεωγραφία και ιστορία. Πιο συγκεκριμένα μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να συγκρίνουν τον συγκεκριμένο χάρτη, για τον οποίο θα πει ότι φτιάχτηκε το 1771, με σημερινό χάρτη και φωτογραφίες της ίδιας περιοχής. Αφού οι μαθητές παρατηρήσουν τις αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον, μπορούν να αναζητήσουν και να καταγράψουν την έννοια του ισθμού και της διώρυγας. Τέλος από το σχολικό εγχειρίδιο της ιστορίας μπορούν να βρουν πότε κατασκευάστηκε η διώρυγα της Κορίνθου και ποιες οι οικονομικές συνέπειες αυτού του έργου για τη ναυτιλία και το εμπόριο. Αν θέλει να επεκτείνει τη δραστηριότητα, μπορεί να ζητήσει από τα παιδιά να εντοπίσουν στον παγκόσμιο χάρτη και άλλες διώρυγες, που παίζουν σημαίνοντα ρόλο στην παγκόσμια οικονομία, όπως η διώρυγα του Σουέζ και η διώρυγα του Παναμά.