Ο εκπαιδευτικός μπορεί να προβάλει τον συγκεκριμένο χάρτη στους μαθητές και, αφού τους ενημερώσει για τη χρονολογία κατά την οποία δημοσιεύτηκε, μπορεί να αναθέσει στις ομάδες των μαθητών να μάθουν περισσότερα για το λιμάνι του Πειραιά, την ιστορία του από την περίοδο της οθωμανικής κατάκτησης μέχρι σήμερα και τη σημασία του για την οικονομική ζωή της Ελλάδας, αλλά και ολόκληρης της Μεσογείου. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και άλλες εικόνες που σχετίζονται με την ιστορία του λιμανιού και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση που θα την προβάλουν στην τάξη.