Το ΜΑ προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα, κατά το μάθημα της Γεωγραφίας, τόσο σε μαθητές του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου. Οι μαθητές αναζητούν στοιχεία που είναι δυνατόν να τους βοηθήσουν να προσδιορίσουν το γεωγραφικό πλαίσιο των εκκλησιών που απεικονίζονται. Με ή χωρίς τη βοήθεια του εκπαιδευτικού αναγνωρίζουν στοιχεία κυκλαδίτικου οικισμού (ασβεστωμένα κτήρια, μικρά δρομάκια, έντονη ηλιοφάνεια) και προσπαθούν να εξηγήσουν τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι κατασκευές στη συγκεκριμένη περιοχή. Μπορούν να αναζητήσουν και άλλες φωτογραφίες ή περιγραφές των ανθρώπινων κατασκευών (ιδιαίτερα εκκλησιών) στα κυκλαδίτικα νησιά, να βρουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους και τελικά να κατανοήσουν το πώς επιδρά το περιβάλλον σε δραστηριότητες των ανθρώπων όπως οι κατασκευές. Επίσης, κατά το μάθημα των Θρησκευτικών, μπορούν να αναζητήσουν τον αριθμό των εκκλησιών τόσο στη Μύκονο όσο και συνολικά στις Κυκλάδες, να προσπαθήσουν να εξηγήσουν γιατί υπάρχει μεγάλος αριθμός εκκλησιών, να βρουν αν υπάρχει σύνδεση μεταξύ της σκληρής και επικίνδυνης ζωής του ναυτικού με την ανέγερση εκκλησιών στο πλαίσιο υλοποίησης κάποιου τάματος κ.ά. Τέλος, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την τέχνη και ειδικότερα με τη φωτογραφία τον 20ο αιώνα.