Προτείνεται στον εκπαιδευτικό να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη προσωπογραφία ως αφόρμηση στα πλαίσια διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας προκειμένου να εμπλέξει τους μαθητές σε μια δραστηριότητα στην οποία διερευνούν, συγκεντρώνουν και μελετούν στοιχεία σχετικά με τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα στο τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα. Στο ίδιο μάθημα η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση σε δραστηριότητα με την οποία οι μαθητές θα διερευνήσουν δολοφονίες ή και απόπειρες δολοφονίας πολιτικών προσώπων στην Ιστορία του νεοελληνικού κράτους.
Ο εκπαιδευτικός επίσης μπορεί να την εντάξει ως οπτική πηγή στο πλαίσιο διερευνητικής δραστηριότητας ιστορικού και οπτικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές παρατηρούν, αναλύουν και αξιολογούν τη λιθογραφία, ενώ παράλληλα περιγράφουν και εντάσσουν το εικονιζόμενο πρόσωπο στα ιστορικά συμφραζόμενα της εποχής του.
Στο πλαίσια διδασκαλίας του μαθήματος της Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής προτείνεται στον εκπαιδευτικό να εντάξει τη συγκεκριμένη προσωπογραφία ως οπτικό υλικό σε μια δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές διερευνούν, συγκεντρώνουν και μελετούν στοιχεία σχετικά με το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού στην Ελλάδα.
Επιπλέον ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει την προσωπογραφία στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής, προκειμένου να διδάξει την τεχνική της λιθογραφίας.