Ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να προβάλει τον σγκεκριμένο χάρτη στον προβολέα της τάξης και -με τη βοήθεια του δασκάλου των γαλλικών- να μεταφράσει στους μαθητές τα σημεία ενδιαφέροντος που ήθελε να δείξει ο δημιουργός του. Στη συνέχεια μπορεί να δείξει στους μαθητές την περιοχή της Πύλου και τη νήσο Σφακτηρία στο σύγχρονο χάρτη της Ελλάδας και να μεγεθύνει την περιοχή, ώστε οι μικροί μαθητές να βοηθηθούν να κατανοήσουν καλύτερα την τοπιογραφία της περιοχής. Ο εκπαιδευτικός με τις κατάλληλες ερωταποκρίσεις μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να καταλάβουν ότι ένας από τους βασικούς λόγους που υπήρχε μυκηναϊκό βασίλειο στην Πύλο ήταν το ασφαλές φυσικό της λιμάνι. Τέλος μπορεί να ακολουθήσει μια διδασκαλία για τον Νέστορα, τον ομηρικό βασιλιά της Πύλου, τους μύθους γύρω από αυτόν,τη συμμετοχή του στον τρωικό πόλεμο.Επίσης μπορεί να αναφέρει την αποκάλυψη του ανακτόρου του και τα ευρήματα που αποκαλύφθηκαν μαζί με αυτό και τα οποία συνέβαλαν σημαντικά στις γνώσεις μας για τον μυκηναϊκό κόσμο.