Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής με αφορμή την εικόνα και μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, οι μαθητές καλούνται να συγκρίνουν την περιοχή στη φωτογραφία με το τοπίο σήμερα και να εντοπίσουν τις αλλαγές. Να προβληματιστούν για τη ζωή, τις ασχολίες και τις δυσκολίες των ανθρώπων τότε και σήμερα. Στην Αισθητική Αγωγή /Μουσική καλούνται να ερευνήσουν για την τσαμπούνα, τον τρόπο κατασκευής, την ιστορία της κ.ά. Επίσης, προτείνεται να ασχοληθούν με την τέχνη της φωτογραφίας (είδη, τεχνικές λήψης κ.ά.).