ΙΣΤΟΡΙΑ: Α) Μοιράζουμε στους μαθητές μας φυλλάδια όπου περιγράφονται αναλυτικά τα μέρη ενός αρχαίου ναού: κρηπίδα, στυλοβάτης, (βάση), κίονας, κιονόκρανο, επιστύλιο, σηκός, τρίγλυφα, μετώπες, (ζωφόρος), γείσο, αέτωμα. Τους ζητάμε να εντοπίσουν αυτά τα μέρη στη φωτογραφία. Φέρνουμε στην τάξη εικόνες από ένα ναό με κίονες ιωνικού ή κορινθιακού ρυθμού και εντοπίζουν διαφορές. Στη συνέχεια ζωγραφίζουν τον δικό τους ναό χρησιμοποιώντας όσα περισσότερα θυμούνται. Β) Αφού "δουλέψουμε" από πριν την περιοχή της Αρχαίας Αγοράς και του ναού του Ηφαίστου, διοργανώνουμε εκδρομή με το σχολείο. Επίσης, μπορούμε να επισκεφθούμε το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για μια εικονική-διαδραστική περιήγηση στο χώρο. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Αφού ρωτήσουμε τους μαθητές μας αν έχουν επισκεφτεί το ναό του Ηφαίστου. Αναρωτιόμαστε γιατί λέγεται "Θησείο" αντί για "Ηφαίστειο". Στη συνέχεια τους ρωτάμε αν έχουν επισκεφτεί τουλάχιστον το Θησείο. Αναζητάμε μαζί στο διαδίκτυο γιατί η περιοχή ονομάστηκε "Θησείο". Στη συνέχεια αναζητάμε (ατομικά ή σε ομάδες με βάση το κοινό ενδιαφέρον κάποιων για συγκεκριμένες περιοχές) την ετυμολογία και άλλων τοπωνυμίων π.Χ. "Πετράλωνα", "Γαλάτσι", "Άγιοι Ανάργυροι", "Μοναστηράκι", "Μαρούσι", "Τούμπα", "Νέα Υόρκη" κ.α.