Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί στην προσχολική αγωγή, αλλά και στα πρώτα χρόνια της Δημοτικής εκπαίδευσης. Τα παιδιά μπορούν να γνωρίσουν διάφορα παιδικά ποιήματα και τραγούδια από διαφορετικές περιοχές του Ελλαδικού χώρου και να αντιληφθούν τους τρόπους ψυχαγωγίας των βρεφών και νηπίων σε άλλες εποχές. Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και ειδικότερα στην ενότητα του Δημοτικού τραγουδιού. Στο πλαίσιο συνεργατικής μεθόδου θα μπορούσε να ζητηθεί από τους μαθητές να αναζητήσουν και άλλα νανουρίσματα από διάφορες περιοχές του Ελλαδικού χώρου, να πραγματοποιήσουν συγκρίσεις και να εξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία και την αξία του Δημοτικού τραγουδιού. Επίσης, θα μπορούσε να ζητηθεί από τους μαθητές να συγκεντρώσουν και άλλα είδη δημοτικών τραγουδιών ( μοιρολόγια, του γάμου, της τάβλας, ιστορικά, ακριτικά κ.α.) και να πραγματοποιήσουν συγκρίσεις με τα νανουρίσματα σχετικά με τη γλώσσα, το λεξιλόγιο, τα θέματα, τις τεχνικές.