Η φωτογραφία του Τάκη Σινόπουλου αξιοποιείται στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, για να συνοδεύσει το βιογραφικό σημείωμα του ποιητή. Η βιογραφία σε συνδυασμό με την εικονιζόμενη μορφή του θα βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα την ποίησή του και γενικότερα το έργο του και την προσωπικότητα του δημιουργού, ώστε να προσεγγίσουν αναλόγως και τα ποιήματά του. Μπορεί να προβληθεί σε power-point μαζί με άλλα τεκμήρια (φωτογραφικά ή άλλου είδους) κατά την παρουσίαση της ζωής και του έργου του σε συνδυασμό με την εποχή του δημιουργού. Θα ήταν χρήσιμη και σε ένα αφιέρωμα για την πρώτη μεταπολεμική γενιά της νεοελληνικής λογοτεχνίας, στο πλαίσιο ενός πολιτιστικού προγράμματος, ενός project ή ενός σεναρίου. Σε περίπτωση που δοθεί ξεχωριστά, ως φύλλο εργασίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, προτείνεται να συνοδεύεται από μια σειρά ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις μπορούν να δοθούν σε ομάδες ή δυάδες μαθητών. Η ανάγνωση των απαντήσεων από τις ομάδες μέσα στην τάξη επιτρέπει να γνωρίσουν οι μαθητές τον ποιητή και το έργο του με έναν τρόπο δημιουργικό, μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλο. Οι ερωτήσεις που προτείνονται ενδεικτικά: α) Ποιός είναι ο εικονιζόμενος, ποιά η εποχή του και ποιοί οι βασικοί σταθμοί της ζωής του. β) Να αντλήσετε στοιχεία από το διδίκτυο (προτείνεται η ιστοσελίδα "Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού" και άλλες αντίστοιχες) και να βρείτε έργα του εικονιζόμενου. Να επιλέξετε τρία από αυτά και να τα διαβάσετε προσεκτικά. Κατόπιν να τα κατατάξετε στην παραδοσιακή ή την μοντέρνα ποίηση βάσει των κριτηρίων που σας δόθηκαν από τον καθηγητή σας. Εξηγήστε στους συμμαθητές σας τους λόγους των επιλογών σας. γ) Να αντλήσετε στοιχεία από το διδίκτυο (προτείνεται η ιστοσελίδα "Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού" και άλλες αντίστοιχες) και να βρείτε έργα του εικονιζόμενου. Να επιλέξετε τρία από αυτά και να τα διαβάσετε προσεκτικά. Να τα συνδέσετε με την εποχή και την βιογραφία του ποιητή. Σε ποιά συμπεράσματα καταλήγετε. Εξηγήστε στους συμμαθητές σας τους λόγους που σας οδήγησαν σε αυτά τα συμπεράσματα. δ) Να επιλέξετε ένα ποίημα του εικονιζόμενου (προτείνεται η ιστοσελίδα "Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού" και άλλες αντίστοιχες) και να το διαβάσετε προσεκτικά. Κατόπιν να σημειώσετε τα συναισθήματα που σας προκαλεί. Σας αρέσει ή όχι το συγκεκριμένο έργο. Διαβάστε το δυνατά στην τάξη και ζητήστε από τους συμμαθητές σας να σας πουν την γνώμη τους. Συζητήστε ελεύθερα για το εάν σας αρέσει ή όχι το συγκεκριμένο έργο και εάν σας δημιουργείται η επιθυμία να διαβάσετε και άλλα του ιδίου. Δικαιολογήστε την επιλογή σας.